Konversijų Optimizavimas

Jūsų kelias į viršų!

Konversijos koeficiento optimizavimas | CRO

Stebėsime kiekvieną apsilankymą jūsų svetainėje

Internetas yra nuolat besikeičianti platforma, todėl jūsų verslas turi prisitaikyti prie aplinkos. Jūsų verslas turi būti internete ir matomas, jei jūsų čia nėra, jūsų iš viso nėra.  Tad laikui bėgant pradėjo formuotis internetinis stilius, gražiai suprojektuotos internetinės parduotuvės, o augant konkurencijai, pagrindinis dėmesys buvo skiriamas kad  jūsų svetainę aplankytų, kuo daugiau vartotojų. Šiuo metu to nebepakanka!

Svarbu sekti kiekvieną apsilankymą jūsų svetainėje, ką lankytojai padarė jūsų svetainėje, kodėl jie paliko jūsų svetainę ir kaip jie elgėsi su jūsų svetainėje. Ši informacija įtraukiama į jūsų bendrą interneto rinkodaros strategiją, kad galėtumėte atlikti reikalingus pakeitimus, kad padidintumėte konversijų skaičių (užklausos, pirkimai, atsisiuntimai ir tt).

„Google Analytics“ yra mūsų pasirinktas įrankis. Jei  “Google Analytics” bus teisingai nustatytas, bus pateikta visa reikalinga informacija, kuri reikalinga, kad galėtume optimizuoti bendrą internetinį našumą ir pradėti siekti norimų tikslų. Paprasčiausiai, neturint duomenų, internetinės rinkodaros procesas yra neišsamus, nes šie duomenys pateikiami internetinės rinkodaros strategijai kurti .

Kreipkitės, norėdami sužinoti, ar jūsų duomenys teisingi atliekant  analizės konfigūracijos auditą , arba  nustatykite naudodami „Google Tag Manager”.  

„Analytics“ konfigūracija ir auditas

Teisinga analizės sąranka gali būti lemiantis veiksnys, ar skaitmeninio marketingo kampanija yra sėkminga.

Kai perimame kliento esamą „Analytics“ paskyrą, daugiau nei tikėtina, kad ji neteisingai sukonfigūruota – ar kodas buvo pridėtas neteisingai, ar vis dar naudojamas senasis asinchroninis kodas, nėra filtrų / jie buvo pridėti neteisingai, yra kodavimas konfliktai iškraipo duomenis arba kodas buvo pridėta tik ribotame puslapių skaičiuje.

Programinė įranga dažniausiai nenaudojama visa apimtimi – „Google“ analizė visada tobulėja ir yra nuolat atnaujinama. „Google“ analizėje yra dešimtys naudingų įrankių ir funkcijų, kurios padės analizuoti jūsų duomenis ir padės priimti pagrįstus sprendimus.

Mes aistringai domimės analitika, bet taip pat  elgiamės ir su savo klientais. Mes susidorojame su visomis komplikacijomis ir perduodame rezultatus jums paprastu ir aiškiu būdu, suteikdami jums galimybę suvirškinti informaciją, o ne  paskesti joje. Kai kurios funkcijos, kurios mums atrodo naudingos analizėje, yra: pritaikyti filtrai, tikslai, automatinės užduotys, pasirinktinės ataskaitos, išplėstiniai segmentai, įvykių stebėjimas, lankytojų srautas, kanalo vizualizacija, atvirkštiniai tikslo keliai, palaikomos konversijos, realaus laiko analizė ir puslapio analizė. plius daug daugiau.

Skambučių stebėjimas

Mes esame visiškai atsakingi už savo darbą. Mes norime parodyti jums puikius rezultatus, kuriuos galime pasiekti. Štai kodėl mes labai skatiname visus savo klientus sekti kiekvieną kanalą, susijusį su jų svetaine. Jei gausite potencialų klientą, norime žinoti, kaip jį įgijote, kad galėtume patobulinti ir išnaudoti šiuos rezultatus bei sukurti geresnę investicijų grąžą.

Skambučių stebėjimas gali suteikti jums šią informaciją ir dar daugiau. Kai jums skambina, mes galime pamatyti, iš kur skambutis atėjo, pvz., PPC, organiškas lankytojas, tiesioginis ar net offline laikmenas, tokias kaip skrajutės ar informaciniai biuleteniai. Mes netgi galime pamatyti, kurį raktinį žodį skambinantysis įvedė paieškos sistemose, iš kur jie skambina, ir dar daug naudingos statistikos. Mūsų įrankiai gražiai integruojasi į analizę, kad galėtumėte pamatyti visus savo duomenis vienoje vietoje. Po skambučio galima įvesti potencialaus kliento kokybę, kad žinotumėte, kurios kampanijos generuoja geresnės kokybės potencialius klientus, o skambučių įrašymas taip pat gali būti naudingas didesnėms įmonėms.

Ar norėtumėte išgirsti daugiau apie mūsų paslaugas? Pasiteiraukite šiandien, mes nekantraujame gauti jūsų žinutę.

Google Tag Manager nustatymai

GTM yra lengvas ir efektyvus būdas greitai įdiegti jūsų svetainės kodo fragmentus, naudojant versijos valdymą. Iš esmės tai reiškia, kad jūsų svetainei nekils pavojus netyčia pašalinus pagrindinį kodą. „Google Tag Manager“ (GTM) leidžia mums pridėti šias paslaugas ir funkcijas į jūsų svetainę:

  • „Google Analytics“ ir „AdWords“
  • Kanalo ir įvykių stebėjimas
  • El. Prekybos stebėjimas
  • Tikslo stebėjimas
  • Pritaikyti HTML
 

Be to, „Google“ žymų tvarkyklė leidžia lengvai sukurti ar valdyti vartotojus, prieš pradedant naudoti versiją, išbandyti ir suderinti kodo fragmentus.

Daugelis mūsų klientų naudoja „Google“ žymų tvarkymo įgūdžius kartu su „ Google Analytics“ ; kartu pateikiant įžvalgą apie vartotojo sąveiką ir elgesį.

Kitos mūsų paslaugos

Visos mūsų marketingo kampanijos yra pritaikytos prie unikalių klientų poreikių ir dažniausiai apsijungia su kitomis paslaugomis.

Internetinių svetainių kūrimas

Puslapiai, kuriuos mes kuriame pritraukia daugiau lankytojų ir didina pardavimus.

E-parduotuvių kūrimas

. Nesvarbu, ar norite perkelti savo internetinį verslą į kitą lygį, ar tik pradedate veiklą internete, mes esame čia, kad padėtume jums klestėti

Marketingas

Užsitikrinkite, kad jūsų verslas bus reikiamoje vietoje, reikiamu laiku. Mes galime jums padėti vystyti vietinį bei tarptautinį interneto marketingą.

Tad ar pasiruošę pradėti savo eKomercijos verslą?

Užpildykite šią trumpą formą

Susisieksime su jumis per 24 valandas