GOOGLE REKLAMA/PPC
Rezultatai, kuriuos gali išmatuoti
Mokėk tik už paspaudimus Google rezultatų sąraše, kitaip dar vadinamas PPC (Pay Per Click).
Nėra kitos tokios įvairiapusiškos marketingo platformos kaip Google AdWords. Šioje plaformoje lengvai išmatuosite marketingo kampanijų rezultatus. Google reklamos nukreipiamos į tikslingą auditoriją, todėl jūsų investicija panaudojama tikslingai. Google AdWords tai labai lankstus ir paslankus įrankis, kuris leidžia sukurti labai efektyvias reklamos kampanijas.
Paprastai mes klientams pasiūlome Google reklamą kaip papildoma paieškos marketingo dalį, kuri papildo SEO kampaniją.
Jei jūs esate “ankstyvas paukštis” ir organinė paieška dar nėra tokia stipri tai PPC kampanijos bus viena iš efektyviausių kanalų, kuri padidins konversijų skaičių. Susisiekite su mumis, ir mes padėsime jums pradėti naudotis Google Ads.
Ar norėtumėte išgirsti daugiau apie mūsų paslaugas? Pasiteiraukite šiandien, mes nekantraujame gauti jūsų žinutę.
Kaip atrodo Google Reklamos Kampanija?
Niekada nėra dviejų tokių pačių Google Reklamos kampanijų. Tačiau sekame pagrindines Google Ads gaires maximaliai optimizacijai įgyvendinti. Štai kaip atrodo Google reklamos struktūra, kūrimo ir optimizavimo ciklas.
Pirmoji Fazė:
Konkurentų tyrimai
Mes atliksime išsamų jūsų mokamos paieškos (Google Reklamos) tyrimą. Išanalizuosime konkurentų reklamas, jų strategijas ir taktikas, tam kad susidarytume išsamų supratimą. Iš efektyvių Google reklamos strategijų galima pasimokyti, o neveiksmingas iš karto atmesti. Taip pat sudarysime įžvalgų sąršą ir prognozes apie konkrečius raktažodžius ir jų naudą.
Demografiniai tyrimai
Mes ištirsime, kaip žmonės, ieškantys jūsų produkto ar paslaugos, ieško jūsų produkto ar paslaugos. Kokie pirkėjų ketininmai slepiasi už konkrečių raktažodžių.
Pirmosiose dviejose stadijose įgytas žinias naudosime norėdami nustatyti raktinių žodžių sąrašą, orientuodamiesi į pirkėjų skirtingų pirkimo ciklų etapus. Raktažodžiai yra griežtai tikrinami, matuojamas efektyvumas ir vykdoma nuolatinė optimizacija. Pavyzdžiui, raktažodis “batai” galit turėti labai daug peržiūrų, tačiau “žieminiai batai naujamiestyje” rodo kad lankytojas jau pasiruošęs pirkti, o ne vien žiūrinėjasi batų.
Raktiniai žodžiai bus peržiūrimi ir pridedama nauji arba atmetami neveiksnūs
Informacijos architektūra
Peržiūrėsime svetainės informacinę architektūrą ir nagrinėsime būdus, kaip galėtume patobulinti vartotojo kelionę, taip pat pagerindami Google skelbimų atitiktį ir kokybės balus.
Antroji fazė:
Reklamų tekstai
Mes sukuriame daugybę reklamos variantų, atsižvelgiant į kliento profilį ir jo tikslinę demografiją. Tada mes atliksime A / B testavimą, pagrįstą paspaudimų rodikliais ir konversijomis, palaipsniui tobulindami įvairius skelbimus: mažindami prastesnius skelbimus ir optimizuodami geriausius rezultatus.
Žymos tvarkyklė
Įdiegsime įvykių ir konversijų stebėjimą, leisdami mums palyginti ir nustatyti KPI. Tai padeda pamatuoti duomenis, juos išanalizuoti veiksmingai optimizuoti Google Reklamos kampanijas. Taip pat šiuos duomenis pateikiame klientams, kad patys galėtų geriau stebėti pažangą.
Taikymas pagal auditoriją
Mes nustatysime skelbimo parametrus: nuspręsime, kas turėtų pamatyti jūsų skelbimą, kokiame įrenginyje, kokiu formatu, kokia vieta ir kokiu metu.
Stebėjimas
Didžiosios PPC kampanijos yra susijusios su nuolatiniu stebėjimu ir tobulinimu. Mes nuolat stebime savo PPC kampanijas, ieškome būdų, kaip dar labiau pagerinti savo rezultatus.
Užtikrinti Rezultatai
Mes turime laimingų klientų ratą ir pasiektus aukštus rezultatus. Mūsų paskirtas kampanijos specialistas bus pagrindinis jūsų kontaktas visoje jūsų PPC kampanijoje, leidžiančioje giliai suprasti apie jūsų kampanijos eigą, demografinius rodiklius, paieškos aplinką, tikslus ir rezultatus.
Kitos mūsų paslaugos
Visos mūsų marketingo kampanijos yra pritaikytos prie unikalių klientų poreikių ir dažniausiai apsijungia su kitomis paslaugomis.

Elektorninio pašto Marketingas
El. Pašto rinkodara yra nebrangi, tačiau daug grąžos duodantis marketingo būdas. Tai leidžianti palaikyti ar užmegzti ryšius su potencialiais klientais, kurie parodė susidomėjimą jūsų įmone, paslaugomis ar produktais.

Auditas -> konsultacija-> Veiksmas
SEO Agentūra Artsfera siūlo nepriklausomus ir nešališkus svetainės auditus, kurių metu analizuojame jūsų svetainės būklę ir SEO kampaniją.

online reputacijos Valdymas
Kiekviena įmonė ir asmuo palieka viešą skaitmeninį pėdsaką. Mūsų skaitmeninės reputacijos auditas nustato jūsų pažeidžiamumą dėl reputacijos, privatumo ir saugumo.
Užpildykite šią trumpą formą
Susisieksime su jumis per 24 valandas